zondag 21 juni 2009

Ballet















Stap 1; 5 portretten in het thema muziek. Iets wat met die muziekstijl te maken heeft of die muziekstijl uitbeelden.

Stap 2; 19 mei foto's maken. Weken ervoor nieuwe ideeen maken voor andere opdrachten. Ook inspiratie opdoen en modellen zoeken.

Stap 3;

Stap 4; Zie 2 berichten hieronder.

Stap 5; Ik heb voor klassieke muziek gekozen, met als onderwerp ballet. Ik dacht als eerste aan mijn eigen favoriete muziekstijl, en kon daarbij ook wel leuke dingen bedenken, alleen toen ik ging brainstormen en nog meer muziekstijlen ontdekte die ik wel leuk vond om te doen, leek het mij wel leuk om een muziekstijl te doen die verder van mij af staat. In mijn dagelijkse leven luister ik niet naar klassieke muziek en is het dus iets heel nieuws voor mij. Ook leek het mij leuk om ook de moderne kant van ballet weer te geven.

Stap 6; -

Stap 7; Ik heb het onderwerp besproken met mijn klasgenoten en met Janneke Berendsen, mijn lerares. Ze vonden mijn idee leuk en goed uitvoerbaar. Zelf ben ik er ook tevreden over.

Stap 8;

Stap 9; Model; Wendy
Benodigheden; camera, licht, model, kleding(word meegenomen door model) make up (word meegenomen door model), tutu (" ").Heel simpel niet teveel poespas, het is en blijft klassiek ballet.

Stap 10;





Sluiter is 1/800 Sluiter is 1/60

diafragma is 4.0 Diafragma is 7.1

ISO is 400 Is is 400


Stap 11; 19 mei 2009

Stap 12; -

Stap 13; -

Stap 14; Zwart wit, met een klein kleurtje.

Stap 15; Zie op school

Stap 16; Moet nog gebeuren.

Stap 17; " " " "


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten