zaterdag 25 april 2009

Beetje studiofotografie

In het thema VREDE heb ik een aantal foto's gemaakt.
Ik heb gebruik gemaakt van scherpte diepte zoals je wel kunt zien.
Ik heb zelf een Buddha meegenomen van thuis omdat ik de Buddha een symbool voor vrede vind. De kaarsen vind ik een vredige uitstraling hebben, jammer alleen dat ze niet aankonden, maar je kan niet alles hebben.
De klaproos, vind ik ook vrede uitstralen, omdat -ie zo rood en mooi is. En hij gaat dood als hij geplukt word, daarom moet je nóóit een klaproos plukken.
De dobbelstenen heb ik nog van vroeger en ik vond die altijd heel mooi. Met het licht+paraplutje geeft het een mooi effect omdat er glitters in de dobbelstenen zitten. Ik ben erg tevreden over deze foto's. Ook de "zwevende" Buddha vind ik erg mooi. See for yourself;




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten